sophiawacker

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Sophia Wacker - 5 oktober 2011 14:37

Här om dagen när jag städade hängde jag ut mattan på balkongen (som alltid) dagen efter bad jag Ante att hämta in den och jag åkte och jobbade. När jag sedan kom hem hängde inte mattan kvar, jag som va typ 100 % säker på att den skulle hänga där. Så jag la inte ens märke till att den inte låg på golvet fören efter maten då hans bror ringde.. Våran matta hade åkt ner till grannen! Hon som förpestar hela trapphuset med sin pissdoft... mmh kul! Han bror sa även att hans kompis sett hur hon hällt vatten på mattan.. hmm?! Inte nog med det, idag när jag kom hem från jobbet haffade hon mig och sa att jag kunde hämta den, jag sa att jag hade bråttom och skulle hämta den sen.. 5 min senare ringer det på dörren och jag tvingar Ante.. vem står utanför?! mycket riktigt, tanten men våran matta.......... Nu ligger den på balkongen och osar, måste införskaffa mig sopsäckar idag för mattan hamnar i soptunnan. Eller är du intresserad av den så hör av dig, du får den gratis! ;)


Ett par bilder kan jag väl slänga upp, bara för att jag kan!  ;)


  Fått upp världens finaste lampa i sovrummet! :)   förkrök hos Krawe  

Tilda @ krawes place

Ullis @ krawes place   Varit nere i diket en sväng har vi hunnit med..  

Så har jag ju såklart varit hemma i Figeholm också. hoppade hage med världens finaste syster!


Det får nog bli en sväng till stan idag. :)


xoxo



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja!

I min blogg får ni följa med in i min spännande vardag.
I hope you like it ;p

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards