sophiawacker

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Sophia Wacker - 13 oktober 2011 13:33

..ingsö! Exakt, sitter just nu ute i Mysingsö och väntar på att Thess ska bli klar så vi kan bege oss in mot stan för att utreda några ärenden. :) Har även hunnit med att jobba idag, slutade precis när alla varor kom, tråkigt! gillar faktiskt att plocka upp och styra :) Hoppas det finns lite kvar till morgondagen, då jag har stängningen :)


Så måste jag säga att det känns sådär knäppt att ha en vän på andra sidan jorden nu i allt för många månader! det har inte ens gått en vecka men typ... kom hem!?!!

Och så måste jag säga en annan sak.. Jag har världens absolut bästa moster, hon läser min blogg och skriver alltid så kloka kommentarer, man blir ju sådär superglad. Du ska veta att jag älskar dig min finaste och bästaste moster! <3


Och igår blev jag dösugen på att ladda upp en massa bilder från förr.. men så vart det inte, kanske skapar en mapp på facebook eller något.. äh, vem bryr sig :D


här har ni iallafall en bild på min fina drink ;) Bartender utbildning, jotack! ;)

 

Nehe nu ska jag försöka skynda på Thess lite så vi får något gjort innan dagen är slut.


Ha en bra dag!

xoxo


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja!

I min blogg får ni följa med in i min spännande vardag.
I hope you like it ;p

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards