sophiawacker

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Vill ha!

Av Sophia Wacker - 17 oktober 2011 23:02

Suttit och blippat runt på Gina tricot och Nellys hemsida, jag är shoppingsugen till max. Hittade såklart några gobitar.


Från Nelly.com


   

Från Ginatricot.se

     

Får nog fasen bli Kalmar någon dag denna vecka, någon som är sugen? :) Hojta till i sådanfall.


Blev massa vettigt snack med Sanna förut (som vanligt). Förstår inte hur man kan vara så bra som hon är, Du kommer alltid att vara min alldeles egna storasyster! <3


Nehe nu ska jag faktiskt ta och hoppa in i duschen, sedan ta täcket ock krypa ner i soffan. Imorgon väntas jobb 13.45 - 19.15, äntligen! :)


Godnatt mina fina!

xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophia Wacker - 27 oktober 2011 19:24


Nu har jag packat väskan för en natt hemma i Figeholm, ska bli mys! Imorgon ska jag följa med och hälsa på syster i skolan. Vad gör man inte för att världens finaste syster ska vara glad? =)   Blev lite jobb idag också, och torsdag betyder ju var...

Av Sophia Wacker - 23 oktober 2011 21:44

Vill bara uppdatera er lite snabbt. Ska precis börja titta på Jönssonligan så slänger bara upp ett par bilder från helgen :)   Marcus kom och kladdade lite på tavlan och... Så va han ju tvungen att dumma sig med "bengan" ;)   mina fina ...

Av Sophia Wacker - 22 oktober 2011 22:39


Varför ska jag jobba just denna helg?!! Bara för att precis alla ska ut, typiskt! :) Men men, får se det från den ljusa sidan.. det blir pengar! :) så ikväll har jag fått ställa upp som fyllechaffis, måste göra någon nytta ju! :) Så nästa stopp b...

Av Sophia Wacker - 21 oktober 2011 16:57

snabb uppdatering från Figeholm, är nästan nyss hemkommen från Kalmar. Hittade faktiskt en del, bilder kommer nog när jag kommer hem för er nyfikna :)   Och här hemma lever de nu mer på en byggarbetsplats, de håller på att renovera badrummet och ...

Av Sophia Wacker - 20 oktober 2011 15:23


Ja.. Jag packar upp min väska igen. Det va dock inte mycket nerpackat så det spelar kvitta ;p Och med detta så måste det ju liksom betyda att det är ändrade planer?! Jag kommer att få finbesök av världens finaste Linnéa istället, och vet ni vad? Ho...

Presentation


Tja!

I min blogg får ni följa med in i min spännande vardag.
I hope you like it ;p

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards