sophiawacker

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Sophia Wacker - 14 oktober 2011 21:58

Ante överraskade mig idag (!!!!)  Jag kommer hem trött och hungrig efter jobbet och han står och lagar mat! Behövde inte göra ett skvatt, gladare blev jag när jag gick in i tvrummet och ser att han tänt upp hela rummet med ljus! ååh gulledig säger jag bara. Så ikväll har vi myst till Idol och snart ska vi bege oss mot macken.. undra om han haft någon baktanke med detta?!! haha nädå, vi ska faktiskt bara titta om en list torkat, ja ifall ni ville veta. ;)

 


Imorgon kommer familjen och sätter upp våran spegel och två hyllor.. äntligen! :)

Kvällen består nog av festligheter, lrrrrr? :D

 


och förresten, vet ni hur många grader vi hade i lägenheten idag? 16.5

Förbannadeskit H-fredbostäder! ogillaogillaogilla!!


xoxo

Av Sophia Wacker - 14 oktober 2011 12:09

Uh den morgonpromenaden satt redigt fint! solen värmer fortfarande så nästa gång skippar jag halsduken :) Och på tal om promenad, igårkväll när jag skulle gå runt Bergs träffade jag Alle och Ida nere i deras garage, de berättade att de sett 3 älgar vid skroten (nästan vid bergs) gissa om jag fick ta en annan runda?!! svar ja, och hela vägen gick jag och tänkte på de förbaskade älgarna. Haha


Träffade som sagt syster och mamma på stan igår.. Fy jäsiken vad jag saknar familjen.. det är liksom galet?!! Ibland känns det rätt B faktiskt, Ante har precis allting här, jag har allt 4 mil härifrån. Men jag ska inte klaga vi var bägge eniga att flytta hit, ändå tycker jag att han borde förstå hur jag tycker och tänker ibland men nej.. Och visst 4 mil är inte överdrivet mycket, men det räcker!

     


Som så många gånger förut har vi sagt att vi måste ses, måste hitta på något..

inser du hur mycket jag saknar dig, våra stunder, skratt, sammanbrott osv...

Måtte vi ses nästa helg/vecka! You will always be my Sturis! (<3!!!)

 


Kom just att tänka på att det var länge sen våra grannar gapte och skrek... Kanske kan bero på att kärringa bor i lägenhetshuset bredvid, eller!?!


Ser fram emot morgondagen, it will be fuckkkking great!


Ha en bra dag!

xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja!

I min blogg får ni följa med in i min spännande vardag.
I hope you like it ;p

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards