sophiawacker

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Sophia Wacker - 18 oktober 2011 20:45

Nu är det fan 38495034 gången på två veckor som hela sidan låser sig när man ska ladda upp bilder! Är inte det irriterande så säg?!!!

Jag som hade tänkt att ladda upp en massa bilder från sena sommarkvällar, bara för att ni skulle bli lite glada i detta trista väder. Men nehe, det gick icke..


Tar en långpromenad och testar när jag kommer hem igen, so stay tuned! ;)


xoxo


Av Sophia Wacker - 18 oktober 2011 12:19

Jag gick inte alls och duschade och la mig i soffan igår som jag sa... När Ante kom hem från jobbet åkte vi ut på "vildsvinsafari" haha. Såg dock inget, bara 4 rådjur och en hejdundrande massa kossor, så bättre safari har man ju varit på ;)


Och vädret idag har ju också varit bättre så att säga, man har ju verkligen inte lust med någonting.. Skulle helst av allt bara vilja ligga och se på film, men jag ska snart ut i kylan för att bege mig mot jobbet och ikväll blir det en dubbel långpromenad.

Och imorgon ska jag få spendera en dag med Sanna, ska bli mys!


Har ju äntligen fått upp mina hyllor i sovrummet och spegeln i hallen, jag är nöjd!

 

Nu ska jag blåsa håret och sätta upp det i en bulle, vem orkar fixa håret en sådanhär tråkig dag?!


xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja!

I min blogg får ni följa med in i min spännande vardag.
I hope you like it ;p

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards