sophiawacker

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Sophia Wacker - 7 oktober 2011 13:52

Ser fram emot morgondagen, först lite jobb och så lite festligheter med fint folk.

Är ledig idag och tänkte när som bege mig mot Hultsfred för ett besök på glasbanken får även bli en sväng på Willys också, kylskåpet gapar tomt. :p


Tog faktiskt hem min jobbarskorta igår för att tvätta den.. Så nu mamma, nu behöver du inte klaga på att den är skitig längre. Haha. måste faktiskt erkänna att den nästan va så skitig så den kunde stå för sig själv, äckligt!!? Men vafasen, jag har ju inte haft tid :D


  Igår när jag kom hem tittade jag på termometern som jag lagt i på sovrumsbordet... Är detta normalt?! det är en pina att lägga sig i sängen, inte kostigt att man sover med raggsockor ibland?!?!!!  

Nehe nu brinner väl snart plattången upp där ute, dags att göra sig klar..

och vilken tajming, nu kom ante hem också. toppen!


Ha en bra dag!

xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja!

I min blogg får ni följa med in i min spännande vardag.
I hope you like it ;p

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards