sophiawacker

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Sophia Wacker - 12 oktober 2011 19:54

Är det inte så man säger?...


Är nästan precis hemkommen från kvällspromenaden, fick bli Bergs och hem. Kände att jag behövde rensa tankarna lite, men nää.. Blev inte mycket klokare. Sen känner man sig sådär lagom dum när var och varannan bil blinkar och hälsar på en, man hälsar tillbaka utan att se vem det är som hälsar.. :p

Ante är fortfarande på macken och jag tänkte nu underhålla mig med bonde söker fru, i brist på annat liksom..


Och imorgon blir det som sagt jobb, dock bara till 12.. sen ska jag ta mig in till Oskarshamn för att träffa familjen lite. så big love!



en bild från Tylösand på mig och världens finaste.. Jag saknar faktiskt...

 


xoxo

Av Sophia Wacker - 12 oktober 2011 12:33

Det har strulat nu i 2 dagar, jag har inte kunnat lägga upp bilder här och allt jag skrivit har bara försvunnit.. Man blir ju sådär lagom glad då!


Så nu när halva veckan redan gått kan vi väl passa på att säga att helgen var förjävla grym! Vilket sällskap! Vilken dricka! Vilken musik! Vilka skratt! Så nu då, nu gör vi ytterligare ett försök till att få upp några bilder från helgen, fotografen heter dock inte Sophia, utan Therese ;)


      


     


För övrigt så är jag ganska trött på att diska, städa, tvätta & laga mat.. man kanske borde strejka? Skönt med lite jobb imorgon igen, saknat det! Så ser vi fram emot helgen och hoppas det blir något roligt av det. pumpen eller ohamn, det är frågan det. :p


What are words if you really don't mean them when you say them?


Nu ska jag snöra på min skorna och ta mig ann torprundan, fint väder iallafall!


Ha en fortsatt bra dag.

xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja!

I min blogg får ni följa med in i min spännande vardag.
I hope you like it ;p

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards