sophiawacker

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Sophia Wacker - 19 oktober 2011 22:25

Min andra halva, min bästa vän, den finaste människan på jorden, MIN alldeles egna lillasyster!

  

Ja, jag är stolt över att just jag har den absolut finaste & bästaste lillasyster. Vad vore jag utan dig? Klart du har gått mig på nerverna (vems småsyskon har inte det!?) men det gör inget, jag kommer älska dig oavsett vad, och genom allt! Jag kommer alltid finnas vid din sida, hela livet!

BIIIIG LOVE!! <3

Av Sophia Wacker - 19 oktober 2011 18:52

Blev hämtad av Sanna imorse i deras nya fina pärla ;) Uträttade ett ärende på stan och resten av tiden gick vi och kikade i de få affärer Oskarshamn har att erbjuda och så fick det bli en kopp kaffe på ett mysigt fik! Meningen var att jag skulle åka till Hultsfred nu ikväll för att ta en powewalk med henne, men känner att det blir för sent att ligga och åka så antar att det får bli en promenad i Mörlunda.. as usual..


Och jag måste faktiskt säga kors i taket.. Det funkar att ladda upp bilder! WOW! Så här kommer 12/157059583 sommarbilder, eftersom vädret är så kallt och ruggigt! :)

                       


Vädret hindrar dock inte mig för att snöra på mig mina skor och ta min vanliga kvällspromenad, efter det tänkte jag faktiskt göra lite varmchoklad och se på bonde söker fru, i brist på annat. ;)


xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja!

I min blogg får ni följa med in i min spännande vardag.
I hope you like it ;p

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards